Magyar termék=magyar munkahely!

Vegyen magyar termékeket, ne a jóval drágább külföldi gyártmányokat!

Friss vélemények

Utolsó kommentek

Caola, Ebelin, Aveo Berry és Isana aceton mentes körömlakklemosó teszt

2014.05.15. 20:52 Külföldi hazaküldő

Keresgéltem a neten, hogy létezik-e még magyar kozmetikum és tisztítószer. Szerencsére megtaláltam  a Caola gyár termékeit, persze csak azért, mert én is Barbon borotvahabot használok! Tökéletes és olcsó a Gillette-hez vagy egyéb külföldiekhez viszonyítva. Külföldiek haza!!

Csinált ez a jó fej honlap egy aceton mentes körömlakklemosó tesztet..  A teszt eredménye itt olvasható: http://www.nailwonderland.hu/2014/05/teszt-koromlakklemosok.html?showComment=1400178941374#c3115413446973359975

caola_körömlakklemosó.jpg

 

Magasan a Caola körömlakklemosója nyert. Ez nagy öröm nekünk magyaroknak, mivel mi ugyebár nem a külföldi munkahelyeket és a kivitt profitot akarjuk támogatni... Bárcsak mindenki így gondolkodna.

Eredmény

"Ha rangsorolnom kellene őket, első helyen a jó öreg Caola állna, utána holtversenyben az Isana és az Aveo lemosói, a sor végén pedig a dm saját márkása, az Ebelin kullogna. Na, őt nem ajánlom senkinek. A többinél viszont értékeljétek, hogy nektek mi a fontosabb: az illat, vagy hogy ne szárítson? A csomagolásukkal egyébként nem vagyok megelégedve, mindegyiknek nagyon-nagy a szája, óvatosan kell öntözgetni a lemosót, hogy ne áztassunk el mindent. A Caola régi csomagolása adagolós volt, csak egy pici lyuk volt a tetején, na azt szerettem. Ez az új üveg sokkal gagyibb, puhább műanyagból készült, hajlamos szivárogni is, így táskába, bőröndbe ne dobjátok be, max ezer zacskóba csomagolva. Árakat nem írtam, de nagyjából egy árban és kiszerelésben találhatóak meg mind a négyen. "

"Elérhetőség: dm (és elvileg egyéb kis diszkontláncoknál, valamint a Tesco-ban is kapható)
Hatékonyság: Előre lelövöm a poént: a Caola a legeslegjobb körömlakk-eltávolító, amit valaha próbáltam! A négy összehasonlítottam közül ez tartalmazza a legkevesebb összetevőt, amit nem is bánok, nekem nincs szükségem különösebben arra sem, hogy illatozzon a termék, ugyanis csak egy plusz felesleges, szárító  hatású összetevő a parfüm és az egyéb illatanyagok. Egyébként sem vészes a szaga, nekem már fel sem tűnik. Nagyon hatékonyan távolítja el a lakkot, én amióta élek és lakkozom, ezt használom.
Szárítás: A többiekhez képest ez szárítja legkevésbé a körmeimet és a körömágybőrömet. Azért vastagon hidratálás ezután is javasolt, de olyan lemosó úgysem létezik, amelyik nem szárít."

Aceton mentes körömlakklemosó árak:

Ezek olcsó dolgok, szóval itt az ár nem számít: 2-300 Ft-ba kerülnek.

Összefoglalás:

Tehát a 100 %-ban magyar Caola, az Ebelin, az Aveo Berry és az Isana aceton mentes körömlakklemosók versenyében a magyar termék, a nagy hagyományokkal rendelkező Caola aceton mentes körömlakklemosó a nyerő!!!

Hamarosan linkek a Caola lelőhelyekről!!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hidrogenezett-flora-margarin-versus-vaj.blog.hu/api/trackback/id/tr516172044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása