Frissítés!
Elismerem hibámat, mert nem kerestem elegendő forrást, mielőtt elkezdtem kritizálni, de igazából én ezzel az Ikarus témával már 2 éve nem foglakoztam. Akkor feladtam minden reményt..
De azért még van remény, ahogy ez a cikk is bemutatja. Az Ikarus 187 már 2-3 éve kiválóan teljesít Bp-en, rendelkezésre állása kiemelkedő, fogyasztása jobb sokkal, mint a Volvo-é és még jelentősen modernebb és erősebb a motorja is. gyakorlatilag nem hibásodott meg az elmúlt 2-3 évben. Íme a cikk:http://www.vezess.hu/haszonjarmu/budapesti_fenegyerek/47837/
Kevesen tudják, de 2010-ben ismét legyártottak pár világszínvonalú Ikarus-t, nem mintha a 20 éves régi Ikarusok nem dolgoztak volna annyira hatékonyan, mint a manapság jó drágán megvett egyéb csodák. A kínai pl. már 2-3 év után rozsdásodik, a Volvo-k rengetegszer meghibásodnak, az Iveco-knak a féltengelyei gyengék. Megkérdeztem sofőröket. vettem a fáradságot.
Ma ismét belefutottam ebbe a 2010-es hírbe:http://www.portfolio.hu/vallalatok/itt_vannak_az_uj_ikarusok_2011-ben_lehet_ebbol_komolyabb_bevetele_a_rabanak.131562.html
Normális kinézetű, EURO 5-ös, takarékos motor, Wifi a "fedélzeten", 30-40 %-al olcsóbb a nyugatiaknál...(Persze, ha a magyar BKV vagy bármely társaság előszerződne n
éhány tíz darabra, akkor az ár még kedvezőbb lehetne.) Ez nem elég a magyar buszgyártónak, hogy kapjon akár egyetlen megrendelést a "magyar"kormánytól, azaz állami tulajdonú cégektől..
Írtam is gyorsan egy szösszenetet a holdingnak, íme:Nekünk kínai King Long-ot, Iveco-t, Merzedes-t, Volvo-t és egyéb buszokat kell vásárolnunk jó drágán, mikor itthon rengeteg munkahely képződhetne és sokkal olcsóbb lenne a termék is. Nem is beszélve a nemzeti öntudatról/büszkeségről és arról, hogy nem rajtunk röhögne Európa, hogy a szegény magyarok veszik a jó drága termékeinket..
Kedves Holding!
Belefutottam ismét ebbe a cikkbe :http://www.portfolio.hu/vallalatok/kifakadt_az_ikarus_erthetetlen_a_raba-volvo_egyuttmukodes.176968.html
2010-ben Önöknek volt szép, magas minőségű buszuk, amikből legyártottak prototípusokat is:http://www.portfolio.hu/vallalatok/itt_vannak_az_uj_ikarusok_2011-ben_lehet_ebbol_komolyabb_bevetele_a_rabanak.131562.html
Kérdésem:
ha azóta semmi nem történt, a magyar kormány nagy ívben szarik a project-re, akkor Önök most miért fakadnak ki???? Eltelt 3 év majdnem, nem tüntettek a parlament előtt, hogy itt a magyar csoda ismét, azonnal rendelje meg a hazaáruló BKV, akkor most miért hörögnek??
De én azért még remélem, hogy egyszer még ülhetek ÚJ magyar Ikarusban ismét.
Ennyi a levél, szerintem minden benne van. fel nem foghatom, hogy a mkagyar gazdaság irányítói hogyan lehetnek ennyire külföld bérencek. Persze éreznünk kell, hogy itt is a külföld mondja meg nekünk, hogy mi mit is gyárthatunk saját célra vagy exportra a saját országunkban. Ide jutottunk.
És a végére némi jó hír a magyar buszgyártásról és egy hazafias vállalaltról a Kisalföld Volánról:http://magyarbusz.info/2013-12-04/Minden_egyes_uj_magyar_autobusz_7-8_uj_munkahelyet_teremtene#sthash.PmKWCJbe.dpbs
Utolsó kommentek